Reklama

Uśmiech dnia

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj8431

Twój IP: 54.198.134.32
Dzisiaj: 18 Lis, 2017
Smaczne, tanie ciasto PDF Drukuj Email
Wpisany przez Włodek Kania ; czwartek, 12 października 2017 09:19 ; Poprawiony: czwartek, 12 października 2017 11:34

Smaczne, tanie ciasto

ciasto  Dziękujemy wszystkim uczniom, którzy wzięli udział w kolejnej edycji konkursu na "Smaczne, tanie ciasto". Wszystkie wypieki były przepyszne, starannie przygotowane i smakowały uczestnikom XII ZSM-otki.

Wyróżnione ciasta:
I miejsce - Fajlert Damian "Torcik ajerkoniakowy"
II miejsce - Klyk Weronika "Ciasto z masą krówkową"
III miejsce - Knecht Amadeusz " Grzybki"
                    Radzki Patryk "Kakaowiec z serem"

Maria Hosner - pedagog
Agnieszka Słaboń -wicedyrektor

MOTO - Mechaniczniak całkiem jesiennie PDF Drukuj Email
Wpisany przez Włodek Kania ; środa, 11 października 2017 14:58 ; Poprawiony: czwartek, 12 października 2017 08:32

MOTO - Mechaniczniak całkiem jesiennie

ZSM-otka W sobotę 7 października w  Naszej szkole w bardzo jesiennej aurze, która nie skąpiła chłodu, wiatru i deszczu, po raz dwunasty odbył się Szkolny Piknik Motocyklowy ZSMotka, będący jednocześnie zakończeniem sezonu jednośladów 2017.

Chociaż pogoda nie sprzyjała, klimat spotkania fanów 2oo był nad wyraz gorący i spontaniczny. Ci, którzy zaczynają swoją przygodę z jednośladami mają niewiele okazji, by spotkać się z „weteranami szos” – ZSMotka daje obu stronom taką możliwość. Wspólne biesiadowanie w przyjaznej atmosferze pozwoliło na dzielenie się wiedzą motocyklową i snucie wspomnień z tegorocznych wyjazdów.

Więcej…

Po raz kolejny z rzędu mamy finał Opola! PDF Drukuj Email
Wpisany przez Włodek Kania ; poniedziałek, 09 października 2017 15:17 ; Poprawiony: wtorek, 10 października 2017 15:05

Po raz kolejny z rzędu mamy finał Opola!

pilka noznaNasza drużyna szkolna po raz kolejny odniosła wielki sukces w piłce nożnej. W tym roku szkolnym na etapie półfinału udało nam zakwalifikować do etapu finałowego. W tegorocznych zawodach pokonaliśmy Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica (2:0), następnie zremisowaliśmy z Zespołem Szkół Technicznych i Ogólnokształcących (1:1) oraz ostatni mecz zagraliśmy z Zespołem Szkół Elektrycznych w Opolu, który zakończył się wynikiem (0:0). Tym samym awansowaliśmy do finału rozgrywek.
Skład naszej drużyny: Glinka Tobiasz, Sluga Marcel, Janik Kamil, Klisz Dominik, Kobylański Sebastian (kapitan), Kuc Patryk, Lerch Filip, Plitzko Dariusz, Poznański Norbert, Salzburg Markus, Segieth Tomasz, z powodów zdrowotnych zabrakło Krzysztofa Tronta i Grzegorza Grabasa. Naszym opiekunem jest niezastąpiony Jacek Stelmaszczyk bez którego nie zaszlibyśmy tak daleko. Finały odbędą się w marcu 2018r.

Klisz Dominik - uczeń 4 AC

Bieszczady - najpiekniejsze góry w Polsce PDF Drukuj Email
Wpisany przez Włodek Kania ; wtorek, 10 października 2017 08:27 ; Poprawiony: wtorek, 10 października 2017 09:19

Bieszczady - najpiekniejsze góry w Polsce

bieszczadyW dniach 27 -29 września wraz z moją klasą i opiekunami panią Ewą Sosnowską, panem Czesławem Cebulą oraz panem Markiem Pacionem udaliśmy się na wycieczkę w Bieszczady. Wyjechaliśmy z Opole wcześnie rano, by przed dotarciem do hotelu zwiedzić Muzeum Ropy Naftowej i Gazownictwa w Bóbrce. Zobaczyliśmy tam, jak Ignacy Łukasiewicz przeprowadzał swoje doświadczenia z ropą naftową, jak ją wydobywano na początku, a później jak metoda wydobywania zmieniała się wraz z postępem technologicznym. Największym zainteresowaniem w muzeum cieszyły się pojazdy służące do wyszukiwania złóż ropy naftowej oraz do transportu naszym. Po wizycie w muzeum pojechaliśmy do naszego miejsca noclegu, hotelu w Myczkowie. Po szybkim zakwaterowaniu, udaliśmy się zobaczyć jezioro Solińskie oraz zaporę, czyli największy sztuczne jezioro oraz zaporę z elektrownią wodną w Polsce. Aby lepiej zobaczyć jak wyglądają prawdziwe Bieszczady wracaliśmy znad Soliny do hotelu szlakiem przez las, gdzie zobaczyliśmy oraz poczuliśmy jak trudne do pokonania potrafią być Bieszczady.

Więcej…

EXPO SILESIA-TOOLEX 2017 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Włodek Kania ; poniedziałek, 09 października 2017 14:04 ; Poprawiony: poniedziałek, 09 października 2017 14:44

EXPO SILESIA-TOOLEX 2017

TArgi   Wzorem lat ubiegłych 05.10.2017 uczniowie  klas: IAS/A i IIA pojechali na Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi, Technologii Obróbki, Wirtualizacji Procesów, Olejów, Smarów i Płynów Technologicznych dla Przemysłu OILexpo w Sosnowcu. Uczniowie mogli zobaczyć najnowocześniejsze obrabiarki do obróbki ubytkowej, plastycznej, urządzenia do obróbki blach, narzędzia, oprzyrządowanie technologiczne i pomiarowe, niekonwencjonalne metody obróbki, urządzenia do obróbki termicznej, oprogramowanie komputerowe wspomagające obróbkę, chłodziwa i ciecze technologiczne, doradztwo i usługi projektowe, wydawnictwa fachowe, wyposażenie warsztatów, remonty i modernizacje obrabiarek, usługi w zakresie obróbki materiałów, pokazy maszyn w ruchu.
Dla uczestniczących w wycieczce było to niezwykłe przeżycie.