banner rekrutacyjny 1
Reklama

Uśmiech dnia

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj9891
mod_vvisit_counterWczoraj13840
mod_vvisit_counterTydzień81318
mod_vvisit_counterZeszły tydzień117329
mod_vvisit_counterMiesiąc93154
mod_vvisit_counterZeszły miesiąc414657
mod_vvisit_counterOd początku20317832

Aktualnie: gości 77, 
wizytacje 3 połączonych
Twój IP: 35.172.233.2
 , 
Dzisiaj: 08 Sie, 2020
perspektywy
Zakończenie roku szkolnego w cieniu epidemii Covid 19 PDF Drukuj Email
Wpisany przez zawojan ; środa, 24 czerwca 2020 19:17 ; Poprawiony: piątek, 26 czerwca 2020 20:55

Droga młodzieży

2020 koniec roku w cieniu COVIDDo zakończenia roku szkolnego 2019/2020 zostały dwa dni. Bardzo chcielibyśmy spotkać się z Wami ale nie będzie to możliwe z uwagi na uwarunkowania związane z czasowym ograniczeniem funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Mówiąc wprost uroczystości szkolnej zakończenia roku szkolnego i związanego z tym tradycyjnego rozdania świadectw nie będzie, bowiem najważniejszym jest zachowanie bezpieczeństwa epidemicznego uczniów i nauczycieli. Każdy, kto wskaże uzasadnioną potrzebę odbioru świadectwa, będzie mógł je odebrać indywidualnie po 1 lipca br. w sekretariacie szkoły zgodnie z procedurą ogłoszoną w osobnym komunikacie. Mam nadzieję, że po ustaniu przyczyn spowodowanych pandemią koronawirusa i powrocie szkoły do normalnego funkcjonowania, spotkamy się 1 września aby wręczyć Wam świadectwa i jednocześnie rozpocząć kolejny rok szkolny 2020/2021.

Czytaj więcej...
 
Komunikat Dyrektora nr 12 PDF Drukuj Email
Wpisany przez zawojan ; środa, 24 czerwca 2020 11:04 ; Poprawiony: środa, 24 czerwca 2020 19:30

Komunikat
dla uczniów klas 1-3 technikum, 1-2 branżowej szkoły
kontynuujących kształcenie roku szkolnym 2020/2021

Biorąc pod uwagę obecną sytuację związaną z czasowym ograniczeniem funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19  oraz  przepisy rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, informuję, że nie przewiduje się uroczystości rozdania świadectw. Ich wydanie przesuwa się na miesiąc wrzesień br. gdy ustąpi stan epidemii.

Dla osób zainteresowanych odbiorem świadectwa określam tryb i zasady ich odbioru po dniu 1 lipca br.:

  1. skontaktować się z wychowawcą klasy celem poinformowania go o zamiarze odbioru świadectwa, 
  2. skontaktować się telefonicznie ( poniedziałek – piątek,  godz. 8.00 – 14.00 ) z pracownikiem sekretariatu szkoły celem uzgodnienia terminu stawienia się osobiście w szkole – dzień i godzina,
  3. zgłosić się do szkoły zgodnie z wyznaczonym terminem wraz z dokumentem ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość– legitymacja szkolna, dowód osobisty, prawo jazdy,

    Uwaga: uczniowie nie oddają książek wypożyczonych z biblioteki szkolnej. Ich zwrot nastąpi w miesiącu wrześniu kiedy sytuacja wróci do normy.

  4. odebrać świadectwo promocyjne. Fakt odbioru potwierdzić swoim podpisem na stosownie do tego celu przygotowanym dokumencie szkolnym.

Bogusław Januszko
Dyrektor

 
Komunikat Dyrektora nr 13 PDF Drukuj Email
Wpisany przez zawojan ; środa, 24 czerwca 2020 11:01 ; Poprawiony: środa, 24 czerwca 2020 11:03

Komunikat
dla uczniów klas 1-3 technikum, 1-2 branżowej szkoły
nie kontynuujących kształcenia w roku szkolnym 2020/2021
z przyczyn leżących po stronie uczniów

Biorąc pod uwagę obecną sytuację związaną z czasowym ograniczeniem funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19  oraz przepisami rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, określam tryb i zasady odbioru świadectw promocyjnych przez uczniów klas 1-3 technikum oraz uczniów klas 1-2 branżowej szkoły I st. nie kontynuujących kształcenia w roku szkolnym 2020/2021 z przyczyn leżących po stronie uczniów.

 Każdy uczeń zainteresowany odbiorem świadectwa promocyjnego zobowiązany jest:

  1. skontaktować się z wychowawcą klasy celem zasięgnięcia informacji jakie książki wypożyczone z biblioteki należy oddać z chwilą odbioru świadectwa; 
  2. skontaktować się telefonicznie (poniedziałek – piątek,  godz. 8.00 – 14.00) z pracownikiem sekretariatu szkoły celem uzgodnienia terminu stawienia się osobiście w szkole – dzień i godzina;
  3. zgłosić się do szkoły zgodnie z wyznaczonym terminem wraz z dokumentem ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość– legitymacja szkolna, dowód osobisty, prawo jazdy oraz książkami, które należy oddać do biblioteki, zapakowanymi w torbę foliową i podpisaną imieniem, nazwiskiem i klasą;
  4. odebrać świadectwo promocyjne i inne dokumenty, które złożone były w szkole z chwilą rozpoczęcia nauki i w toku jej trwania. Fakt odbioru potwierdzić swoim podpisem na stosownie do tego celu przygotowanym dokumencie szkolnym.

Bogusław Januszko
Dyrektor

 
Komunikat Dyrektora nr 14 PDF Drukuj Email
Wpisany przez zawojan ; wtorek, 23 czerwca 2020 12:42 ; Poprawiony: wtorek, 23 czerwca 2020 12:54

Komunikat
dla absolwentów klas 3 Branżowej Szkoły I st.

Biorąc pod uwagę obecną sytuację związaną z czasowym ograniczeniem funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz przepisy rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemiiinformuję, że

w dniu 26 czerwca 2020r. (piątek) w sali gimnastycznej odbędą się spotkania absolwentów klas 3 branżowej szkoły I st. z dyrekcją i wychowawcami.

Harmonogram spotkań:

10.00 – klasa 3a, wychowawca B. Trusz;

11.30 – klasa 3c, wychowawca B. Ławrowska;

13.00 – klasa 3 e/s, wychowawca M. Gregorius.

Każdy uczeń odbierający świadectwo ukończenia szkoły przed przybyciem na spotkanie zobowiązany jest skontaktować się z wychowawcą klasy celem zasięgnięcia informacji jakie książki wypożyczone z biblioteki należy oddać z chwilą odbioru świadectwa.

Bogusław Januszko
Dyrektor

czytaj procedurę bezpieczeństwa podczas spotkania...
 
Konsultacje 22-26.06 PDF Drukuj Email
Wpisany przez zawojan ; sobota, 20 czerwca 2020 14:42 ; Poprawiony: niedziela, 21 czerwca 2020 22:54

Konsultacje dla uczniów od 22 do 26 czerwca 2020

Harmonogram konsultacji

Lp. Godzina Poniedziałek 22.06 Wtorek 23.06 Środa 24.06 Czwartek 25.06 Piątek 26.06
1. 08.00 - 08.45     konsul.mchtr., MW, 18    
2. 08.50 - 09.35     konsul.mchtr., MW, 18 konsul.mchtr., AH, 10  
3. 09.45 - 10.30     konsul.mchtr., MW, 18 konsul.mchtr., AH, 10  
4. 10.50 - 11.35     konsul.mchtr., MW, 18 konsul.mchtr., AH, 10  
5. 11.40 - 12.25     konsul.mech., MW, 18
konsul.mchtr., AH, 10
   
6. 12.35 - 13.20     konsul.mech., MW, 18
konsul.mchtr., AH, 10
   
7. 13.25 - 14.10     konsul.mchtr., AH, 10    
Lp. Godzina Poniedziałek 22.06 Wtorek 23.06 Środa 24.06 Czwartek 25.06 Piątek 26.06

Procedura prowadzenia konsultacji w Zespole Szkół Mechanicznych w Opolu

czytaj procedurę konsultacji...
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 2 z 422